SK   HEREC

Ján Jackuliak – slovenský herec, dlouhá léta působící i v ČR (JAMU, Městské divadlo Brno, kde působil dvanáct sezón). Momentálně žije v Bratislavě, kde má rodinu, je na volné noze. Můžete ho vidět v Divadle Aréna, v Mestskom divadle Pavla Országha Hviezdoslava, v Slovenskom komornom divadle Martin, soukromých agenturních produkcích. V roce 2012 získal televizní ocenění OTO za objev televizních obrazovek. V roce 2014 pak nominaci Nejlepší herec. Kromě herectví se věnuje i producentské a režijní práci. Za inscenaci Ekonómia dobra a zla získal ocenění Zlatý gunár v kategorii Inscenace roku. Momentálně Jána můžete znát

 i z TV seriálů: Ordinace v růžové zahradě, Rapl 2, Vyprávěj, Bouřlivé víno, Labyrint. Jeho jméno je spojené

 i s filmy Masaryk, Kandidát, Miss Hanoi, Anjeli. V roce 2019 bude mít premiéru nově připravovaný SK/CZ film

 k 30. výročí sametové revoluce.

 

 

CZ   HEREČKA

Eva Ventrubová – česká herečka, absolvovala činoherní herectví a vzápětí doktorské studium ve svém oboru na JAMU v Brně. Od r. 2004 je stálou členkou souboru Městského divadla Brno. Je externím pedagogem herectví na JAMU. Byla nominována na Ceny Alfréda Radoka – Talent roku 2005 za roli Teriny v Bergmanově pojetí Hrubínovy Romance pro křídlovku („zatím nejautentičtější kolotočářka v dosavadních dramatizacích největší skladby české epiky 20. století“) v Městském divadle Brno. Hostuje i v jiných brněnských divadlech,

od r. 2016 je zpěvačkou brněnské artrockové kapely KABINET. Mohli jste ji vidět ve filmové pohádce Ptačí ostrov, dále hrála ve filmu Babylon a  seriálech To nevymyslíš!, Četníci z Luhačovic, Labyrint II. Je spoluzakladatelkou divadla poq.

 

 

SK  REŽIE

Alexandra Bolfová je v současné době studentkou třetího ročníku magisterského studia oboru činoherní režie na Divadelní fakultě JAMU v Brně. V roce 2017 tamtéž úspěšně ukončila bakalářské studium oboru divadelní dramaturgie. Jejím posledním režijním a dramaturgickým projektem byla bakalářská absolventská inscenace hry Nože do slepic skotského dramatika Davida Harrowera. Na svém kontě má řadu projektů realizovaných se svými studentskými souputníky, například monodrama Na Ukrajině, matko, právě sněží; Jago; Zázračná návštěva Kristiny Hruszové, Leoš Masarykovi, Kabanová ft. Mladá Kostelnička, Příběh vojáka

(se Soňou Červenou v roli Vypravěče) aj. Jako asistentka režie spolupracuje delší dobu s J. A. Pitínským (inscenace Prodaná nevěsta v MDZ, Uršula v DHNP, Otvírání studánek Alfréda Radoka v NdB), s nímž spolurežírovala též inscenaci Paměti v rámci projektu činohry NdB s názvem Hoří v sadě rodném květ. Krom dramaturgie a režie se v neposlední řadě věnuje také psaní dramatických textů a poezie. Její poslední hrou je tragikomická groteska s názvem Děti. Byla rovněž členkou umělecké sekce, dramaturgyní a režisérkou ceremoniálů 27. ročníku Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER.  V poslední sezóně 2017/2018 realizovala jako režisérka ještě tyto projekty:

Pouliční divadlo a Site specific projekt Leošovy stopy (k 70. výročí JAMU)

Scénické čtení – Reuven Kalinsky: Amsterdam Blog, Studio Švandova divadla

Scénické čtení – Hynek Skoták: Furianti, Městské divadlo Zlín

Inscenace – Krotká (na motivy povídky F. M. Dostojevského), JAMU

Inscenace – Bouře (W. Shakespeare), Otáčivé hlediště Týn nad Vltavou

 

CZ   DRAMATURGIE

Kateřina Doleželová vystudovala kulturní dramaturgii na Slezské univerzitě v Opavě. Byla hlavní organizátorkou úspěšného 8. ročníku festivalu Na cestě... Podílela se na studentských projektech (např. inscenace Kolotoč nebo Král Ubu), dále na inscenaci Quo vadis v Národním divadle moravskoslezském. V současné době své divadelní znalosti prohlubuje na Janáčkově akademii múzických umění v Brně, obor scénografie, kde nastupuje do magisterského studia. Její práci v současnosti můžete vidět v inscenaci U Kočičí bažiny v Národním divadle Brno, kde byla na stáži u Marka Cpina. Ve Slováckém  divadle vytvářela kostýmy k inscenaci Přes ploty.  Největším úspěchem jsou zatím operety uvedené v Divadle na Orlí s její kompletní výpravou (Zasnoubení při lucernách a Vdova Grapinova). V sezóně 2017/18 spolupracovala na těchto projektech:

Woodstock – Divadlo na Orlí

Přes ploty – Slovácké divadlo

Macbethovy přízraky – Centrum experimentálního divadla (Sklepní scéna)

Furianti (Hynek Skoták) – scénické čtení – Městské divadlo Zlín

 

 

 

 

 

 

SK    HUDBA

Kamil Mikulčík vystudoval paralelně Ekonomickou univerzitu a herectví na VŠMU v Bratislavě (2001), 2001–2008 byl členem Radošinského naivného divadla, hostoval na těchto scénách: Divadlo Jána Palárika

v Trnavě, DPOH v Bratislavě, Divadlo Bolka Polívky v Brně, Divadlo Nová scéna, Divadlo v podpalubí, Štúdio L+S, Městské divadlo Brno, je stálým členem Túlavého divadla. V mnohých z nich a dalších působí i jako hudebník a skladatel hudby. Jako zpěvák se prosadil po boku Nely Pociskové v soutěži Eurovision Song Contest 2009. Vydal vlastní album Dáma v rýchliku. Byl dlouholetým členem vokální skupiny Fragile. Významně spolupracuje s televizí a filmem. Nedávno nazpíval úvodní píseň k seriálu Semafor.

 

 

 

 

 

CZ   SCÉNA A KOSTÝMY

Pavla Kamanová vystudovala obor scénografie na Katedre bábkarskej tvorby na VŠMU v Bratislavě u Evy Farkašové a Katedře loutkového a alternativního divadla na DAMU v Praze u Petra Matáska. Dlouhodobě spolupracuje s režisérem Štěpánem Páclem (Divadelní studio DISK; Divadelní společnost Masopust; Divadlo Petra Bezruče; Moravské divadlo Olomouc; Nová scéna Národní divadlo Praha). Pravidelně spolupracuje

s režiséry Janem Fričem (Divadelní společnost Masopust; A studio Rubín), Janem Mikuláškem (Střepy

a chlebíčky; Divadlo Petra Bezruče), Janem Holcem a dramaturgem Davidem Košťákem (A studio Rubín; Jihočeské divadlo České Budějovice; Divadlo Spektákl), Martinou Schlegelovou (Divadlo Letí; Jihočeské divadlo České Budějovice), Rosťou Novákem (11:55), Kashou Jandáčkovou (NOD; 11:55) a Alžbětou Burianovou (Divadlo A. Dvořáka Příbram; Městské divadlo Brno). Je spoluzakladatelkou divadla poq.

 

CZ     PRODUKCE

Petra Srbová se po absolvování francouzského gymnázia rozhodla pro studium Produkce na JAMU, v rámci kterého získala zkušenosti s přípravami mezinárodního divadelního festivalu SETKÁNÍ/ENCOUNTER a také inscenací v Divadle na Orlí (Kinovály, Figarka) a ve Studiu Marta (Jas a Chvění aneb Gymnosofické drobky).

V současné době pokračuje v magisterském studiu na DAMU a získává nové kontakty a zkušenosti především

v Praze.